thomaleo Skrevet April 5, 2014 Skrevet April 5, 2014 hei. har noen småfeil jeg kunne tenkt meg å få ordnet. tomgangen på 320'n er veldig lav ( mener jeg) går på rundt 500 omdreininger og i samme slengen fjusker den så vidt det er den går på 500 omdreininger uavhengig varm og kald motor kan legge til at jeg synes den spretter ganske høyt opp på turtall rett etter oppstart 1500-2000 omdreininger også uavhengig av varm og kald motor har også merket at den har lyst å "drukne" i bensin spesielt ved kaldstart å klamper gassen i første gir, ikke så den dauer men det blir ett lite stopp før den drar videre, skjer ca på 1500 omdreininger, dette skjer KUN på kald motor bilen har også begynt å fjuske på tomgang ofte dauer den helt ut på kald og varm motor. napper jeg ut LMM så blir det bedre men da lugger den på gassen å har fortsatt en tendens til å kvele seg på tomgang noen ideer? noen som har noen ideer hva som forårsaker disse feilene? takker på forhånd
Krika Skrevet April 6, 2014 Skrevet April 6, 2014 Raslingen på 3000rpm kan være vanos som trenger en overhaling. Ombygging fra 11 til 18 er fullt mulig, hvis du googler litt finner du flere diy. Sent from my iPhone using Candy Crush
thomaleo Skrevet April 6, 2014 Forfatter Skrevet April 6, 2014 noen som har en idee hva som forårsaker lav tomgang da? og det at den drukner i bensin ved gasspådrag ved kald motor?
vegard89 Skrevet Mai 7, 2014 Skrevet Mai 7, 2014 Start med en diagnose om du har muligheten. Billigste løsningen i førsteomgang.
Hans_O Skrevet Mai 7, 2014 Skrevet Mai 7, 2014 siden den blir bedere, kan det være lmm so gir feil verdi? men med tanke på lav tomgang, kan tomgangsmotor være pusken.
thomaleo Skrevet Mai 8, 2014 Forfatter Skrevet Mai 8, 2014 når du sier tomgangsmotor regner jeg med du mener tomgangsregulatoren? ventilen som sitter på en slange fra innsugsbelg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå