Djwik Skrevet April 6, 2014 Skrevet April 6, 2014 har akkurat bytta motor fra 523 til 528 motor på bilen minkjører den på 523 kassa og hjerner siden motorn ikke starter med 528 hjerne og når jeg skal setter den i gir så skjer det null å nadabilen går verken forover eller bakoverer ikke noen lekasjer noe stedmista kansje 2-3 dl olje under motor bytte så kan ikke være problemet får opp feil i dashbordet som siergetreibenot programm å det betyr vel at gira ikke er programert
Djwik Skrevet April 7, 2014 Forfatter Skrevet April 7, 2014 ingen som har noen formening kan det være noen form for nød modus at kassa ikke virkerer rart at det ikke skjer noe selv om girvelgeren nede på kassa flytter på seger ingen ulyder å hørekassa fungerte utmerket da den blei demontert
Hzh Skrevet April 7, 2014 Skrevet April 7, 2014 528 motoren hadde den manuell ? eller var de også automat ?
quandt1960 Skrevet April 8, 2014 Skrevet April 8, 2014 Giren din er gått i nødprogramm (Getreibe notprogramm = Gir nødprogramm)
Mysemannen Skrevet April 8, 2014 Skrevet April 8, 2014 feilmontert torque converter? Kassen burde gå mekanisk i gir hvis skifter mekanismen fungerer.
Djwik Skrevet April 8, 2014 Forfatter Skrevet April 8, 2014 Er vel ikke så veldig mange måter og montere converteren på Og hvis kassa ikke treffer spleinsen inni converteren så går jo ikke kassa på
Djwik Skrevet April 9, 2014 Forfatter Skrevet April 9, 2014 er det noen måte å få den ut av nødmodus påkan kassa gå i nødmodus om motor gir fult turtal når den står i park
rindegut Skrevet April 9, 2014 Skrevet April 9, 2014 hvis du hadde converter fast på motor før du kobla den sammen med kassa har du mest sansynlig ødelagt oljepumpa i kassa , converter er det første som skal løses når du tar ut motor og det siste du skal skru fast igjen
Djwik Skrevet April 10, 2014 Forfatter Skrevet April 10, 2014 er fare for at det er det som jeg gjorde feil ja
Djwik Skrevet April 10, 2014 Forfatter Skrevet April 10, 2014 Vel jeg fant ut at den ikke pumper olje så da må jeg nok skifte kasse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå