krihvi Skrevet April 7, 2014 Share Skrevet April 7, 2014 Jeg lurer på og kjøpe BBS rs replica felger som de selger på bsbildeler.no De er 17x10 så lurer jeg på om disse passer på e30 320 uten att de tar i eller stikker utenfor bakskjermene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 8, 2014 Share Skrevet April 8, 2014 Alt for breie og feil ET for org hjulbuer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet April 9, 2014 Share Skrevet April 9, 2014 Hvis du har mulighet til og komme til Drammen, så kan du få prøve en felg hos meg. Jeg har slike liggende med dekk på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krihvi Skrevet April 10, 2014 Forfatter Share Skrevet April 10, 2014 jeg snakket med en på bimmeren og han sa att det ville gå med ET15 bak og ET10 framme. vist ikke det går, så får jeg bare sende tilbake igjenn jeg bor i hordaland så Drammen er nokk i det lengste laget . hva ET har du, og passer de på E30 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet April 10, 2014 Share Skrevet April 10, 2014 9'' brede med et20 bygger helt ut, måtte valse min coupe med de hjulene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet April 11, 2014 Share Skrevet April 11, 2014 Mine felger er på en E21 de er 8.5" med ET 20 og 10" med ET15 De er avbildet på bilen min på side 12 i tråden min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krihvi Skrevet April 13, 2014 Forfatter Share Skrevet April 13, 2014 hei jeg har også bestilt et 15 bak og et20 framme, og det såg nå ut til og gå fint på din bil så satser på det blir knall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krihvi Skrevet April 13, 2014 Forfatter Share Skrevet April 13, 2014 hva dimmensjon har du på dekkene du har på ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Forbiss Skrevet April 13, 2014 Share Skrevet April 13, 2014 8.5 17" et20 trur eg ikkje går framme på e30. Eg har 8.5 17" et15 framme og bak på min og klaringa til fjærbein framme er minimal. Usikker på om det har noko betydning men eg har 51mm fjærbein. Mulig du må bruke 5mm spacer for å ikkje subbe i fjærbein. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krihvi Skrevet April 13, 2014 Forfatter Share Skrevet April 13, 2014 Det kan hende jeg må kjøpe meg en spacer ja men det er ikkje så gale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå