Gå til innhold

SOLGT

Share

Anbefalte innlegg

Hei,

og da er spørsmålet hva kan noe sånt være verdt? og er det inntresse for noe sånt?

.

helt ærlig så må jeg vel si at det høres ut som du beskriver et "vrak" tror du skal være meget happy om du får igjen så mye som 10.000 for den, mulig du kansje har større hell med og bytte den i noe som har litt høyere verdi.

en 535i er ikke så vanvittig ettertrakta som noen tror, gammeldagse motorer, svintunge biler, så er jo liksom ikkenoe som går helt værst heller da,hehe :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

innbytte i hva?

den er vell ikke helt "vrak" men kanaler er jo rust angrepet ett å ha gått på vestlandet i mange år :P 

veier vell " 50 kg mindre enn M5 så er ikke lett nei, går jo helt greit alder i betraktning :D men selger den egentlig for det delene kan være verdt for jeg har ikke plass eller utstyr til kanal bytter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

innbytte i hva?

den er vell ikke helt "vrak" men kanaler er jo rust angrepet ett å ha gått på vestlandet i mange år :P

veier vell " 50 kg mindre enn M5 så er ikke lett nei, går jo helt greit alder i betraktning :D men selger den egentlig for det delene kan være verdt for jeg har ikke plass eller utstyr til kanal bytter :)

motor er vel verdt et par lapper når den går som den skal å er i god stand, å hvis bakstilllinga er bra ,kansje du får 3-4000 for den, + vrakpant er jo 3 lapper.

det jeg tenkte på i bytte var hvis en eller annen 18 åring har en passat el lignende som er verdt mer men vil ha bakshjulstrekk. er mange som tror disse 535  er verdt gull, men sannheten er det at de blir ofte stående lenge før de blir solgt. å din som er automat i tillegg så fjerner du en del som "hadde giddi og lappa sammen som herjebil" gruppa :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...