EndreM Skrevet April 7, 2014 Share Skrevet April 7, 2014 En av felgene er delt. Minimalt med kantkjøringer, men en av felgene er sprukket. Se bilde. Holder til i Bergen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet April 7, 2014 Share Skrevet April 7, 2014 pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EndreM Skrevet April 7, 2014 Forfatter Share Skrevet April 7, 2014 Disse SKAL vekk, men jeg har en ide om hva jeg vil ha for de. Om det er urimelig eller ikke, vil tiden vise. Gi meg et bud, så ser jeg hva vi ligger på i verdi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EndreM Skrevet April 8, 2014 Forfatter Share Skrevet April 8, 2014 Bud på 2000kr mottatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EndreM Skrevet April 8, 2014 Forfatter Share Skrevet April 8, 2014 Bud på 2500kr mottatt. Lar de stå til mandag, så ryker de for 2500kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hzh Skrevet April 8, 2014 Share Skrevet April 8, 2014 sender du??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EndreM Skrevet April 8, 2014 Forfatter Share Skrevet April 8, 2014 Kan sende ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kortsluttning Skrevet April 8, 2014 Share Skrevet April 8, 2014 Jeg bare lurer, hvordan fikser du sånne sprekker og hakk i kanten? Og hva koster det per felg å fikse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EndreM Skrevet April 8, 2014 Forfatter Share Skrevet April 8, 2014 Jeg fikser ikke sånt, jeg ville levert det inn til noen som kan det http://www.felgteknikk.no/#!sprekk/c1h5b Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hzh Skrevet April 8, 2014 Share Skrevet April 8, 2014 vet du prisen på å sende ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EndreM Skrevet April 8, 2014 Forfatter Share Skrevet April 8, 2014 Ca en tussing, vil jeg tippe..? 4x norgespakke på 10-25kg = 1020kr. kortsluttning reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hzh Skrevet April 9, 2014 Share Skrevet April 9, 2014 2600 byr jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kortsluttning Skrevet April 9, 2014 Share Skrevet April 9, 2014 Ca en tussing, vil jeg tippe..? 4x norgespakke på 10-25kg = 1020kr. Dette stemmer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kortsluttning Skrevet April 9, 2014 Share Skrevet April 9, 2014 Jeg fikser ikke sånt, jeg ville levert det inn til noen som kan det http://www.felgteknikk.no/#!sprekk/c1h5b Jøss, dette var billig. Lurer på hva det koster å totalrenovere 4 felger så de ser ut som nye. fjerne hakk, kantskader osv, ny lakk.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EndreM Skrevet April 9, 2014 Forfatter Share Skrevet April 9, 2014 Vil heller ha de hentet for 2500 enn å styre med sending for 2600. Så enten må du by høyere, eller så er 2500kr fortsatt det budet som gjelder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå