mikalsh Skrevet April 7, 2014 Share Skrevet April 7, 2014 Har et E46 316 vrak (99'mod sølvfarget) endel motordeler og interiør deler til salgs! Bilder med priser osv kommer så snart jeg har begynt å demontere. Foreløpig: PM for eventuelle deler/bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mikalsh Skrevet April 8, 2014 Forfatter Share Skrevet April 8, 2014 Oppdatering: Begynner å demontere bilen i helgen. Deler som jeg vet er OK: Begge dører bak, bakluke, baklykter, Interiør (alt uten deler med airbag), Vindusheiser, vinduer, Diverse understells deler, komplett coilover sett (Tuning Art), diverse på motor (dynamo, startmotor osv..). Muligens flere jeg ikke kommer på i slengen. Har også ett komplett strøkent felgsett til salgs: GS Felger, 8,5" fremme, 9,5" bak, usikker på presist inpress, men det er 3-serie inpress. Bilde av felgene: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oldschool bimmer Skrevet April 8, 2014 Share Skrevet April 8, 2014 Har du airbag i pasasjerdøren? Sent from my Nokia lumia 820 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 8, 2014 Share Skrevet April 8, 2014 Pris på senkesett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mikalsh Skrevet April 8, 2014 Forfatter Share Skrevet April 8, 2014 Usikker på airbaggen, kommer nærmere til hva som har overlevd på fredag. Tenkte meg rundt 2 tusen for senkesettet, er bare noen måneder gammelt og veldig bra stand. (har tuv papirene til de også, bare litt falmet, men dette kan du få tilsent av partsandretards om det skulle være nødvendig). Har forresten en strøken førerdør liggende også. Samme farge som bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet April 8, 2014 Share Skrevet April 8, 2014 Har du airbag i pasasjerdøren? Sent from my Nokia lumia 820 Hei jeg har airbag til passasjer døren om du fortsatt er intressert og trenger det ta helst kontakt på 98070383 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard Loland Skrevet April 9, 2014 Share Skrevet April 9, 2014 Hei! Justerbart senkesett eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mikalsh Skrevet April 9, 2014 Forfatter Share Skrevet April 9, 2014 Stemmer det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard Loland Skrevet April 9, 2014 Share Skrevet April 9, 2014 Mye skal du ha?? Passer dem til E46 323 99mod? (Har litt lite peiling selv) Evt Link til dem du har kjøpt??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mikalsh Skrevet April 9, 2014 Forfatter Share Skrevet April 9, 2014 Det passer alle E46. (utenom m3 tror jeg) Tenkte meg 2000,- ettersom det bare er noen måneder gammelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ribe Skrevet April 10, 2014 Share Skrevet April 10, 2014 kan du sende meg et tlf nummer jeg kan ringe deg på? har mange spørsmål om mange forskjellige deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet April 10, 2014 Share Skrevet April 10, 2014 Hvilken motor er det i bilen ? (lurer på grunn av startmotor ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mikalsh Skrevet April 10, 2014 Forfatter Share Skrevet April 10, 2014 Mener det er 316i (1.9) N42, correct me if I'm wrong Kan finne ut av det til helgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erland1111 Skrevet April 12, 2014 Share Skrevet April 12, 2014 Hei. er intrs i høyre bak dør og mulig v for dør. hvor holder du til og ca pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mikalsh Skrevet April 12, 2014 Forfatter Share Skrevet April 12, 2014 Hei. er intrs i høyre bak dør og mulig v for dør. hvor holder du til og ca pris? Send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå