Sander Belgum Skrevet April 8, 2014 Share Skrevet April 8, 2014 Har lyst å bytte cd spiller i min Bmw 523IA 99 modell problemet er det at når jeg demoterer den orginale spilleren og bruker omformer over til ISO får jeg kun strøm til spilleren ikke lyd. takk på forhånd ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danisun Skrevet April 16, 2014 Share Skrevet April 16, 2014 Uten å vite hva slags spiller du har nåværende i bilen, så regner jeg med at du har en blå plugg og en hvit plugg bak spilleren? Hvis du har det, så er grunnen til at du ikke får annet enn strøm at disse pluggene gir bare signal til "skjermen" din. Den faktiske spilleren din vil sitte i bagasjerommet ditt, og da med tilhørende ISO kontakt. Hvis jeg antar riktig for din del av høytalersystemet. Hvis jeg har rett i det, så må du strekke kabler fra spilleren din bak i bagasjerommet ditt, og frem til den nye spilleren din. Hvis du ikke har disse pluggene, må du gi litt mer informasjon om systemet ditt med tanke på navi/cd-veksler osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå