tsalv96 Skrevet April 14, 2014 Forfatter Skrevet April 14, 2014 Greit prosjekt det der men lurte på hva merke det effektanlegget er? Har samme selv men finner ikke ut merke.. Det er et Simons effektanleg gjir en fin lyd:)
tsalv96 Skrevet April 14, 2014 Forfatter Skrevet April 14, 2014 Hei! Dette blir bra! Bare å fortsette med å ta vare på E36`en etter ditt beste evne Før du investerer i senkesett om det er med i planen, ville jeg sett på foringene og oppgradert dem eller byttet til nye originale. De blir veldig utsatt og stresset når man får sportslige dempere/fjører. Det er en av de "verste" jobbene, men da er man sikker x antall fremover på den fronten Forsterket bremseslanger er å anbefales, varer i flere år enn de originale og utvider seg ikke som originale. Så man får bedre følelse av pedalen og man merker forskjell. Mer kontroll følte jeg Hva er det du vil ha ut av bilen? Planer om banekjøring? takk får tips:) f¨r se da jeg er ferdig om det blir senk men har itte planen enda:) det som er planen er at je skal få bort den værste rusta og bruke den som førstegangs bil )takk je skal ta god vare på den:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå