tsalv96 Skrevet April 8, 2014 Share Skrevet April 8, 2014 nå er det på tide og pusse omeddan 1993 modell med 1.8 motor :)ovetrokk biln i 2011 etter min mormor så den har vert i familien siden 2001 ble byttet motor i den i 2004:) det je har gjort på biln hitil er sette på effektanleg.poverfilter.bytte dempere.lykter osv nå er det oppusing på tur fjerne rusta på den osv:) blir bytting av interiør lykter frontplate og sjermer mere info og bilder kommer etter vert:))byttet til 3 eika sportsratt:) pluss satt i en enkel 12 tomer. etter jeg kjørte av i vinter så bestemte je og vennina mi seg får og gjøre den i stan ble ittno skade på biln men den er ganske eustete:) unterstel er bra:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tsalv96 Skrevet April 8, 2014 Forfatter Share Skrevet April 8, 2014 En liten liste om hva jeg skal gjøre og har gjort ting som er gjort. -Effektanleg -Poverfilter -Sterio -Felger -Eu godkjent -Bytta ratt -Fjerna spylerdysene til lyktene -Bytta lykter ting som skal gjøres -Ta rust -Nyde sjermer -Bytte interiør -Større sterio -Lakke fangere -Montere grøftely -Montere spoyler+++ kommer itte på alt nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet April 8, 2014 Share Skrevet April 8, 2014 Ikke mange som bruker en opprusta 318 sedan til prosjektbil, det skal du ha hehe, stå på tsalv96 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
santho96 Skrevet April 8, 2014 Share Skrevet April 8, 2014 Følger med her ! E36 prosjekt er alltid spennende! tsalv96 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tsalv96 Skrevet April 9, 2014 Forfatter Share Skrevet April 9, 2014 Ikke mange som bruker en opprusta 318 sedan til prosjektbil, det skal du ha hehe, stå på Takk mye sjarm og potensiale i biln syns jeg:) siden den har vert i familien siden 2000 så må je ta vare på den synd og la den stå og ruste opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tsalv96 Skrevet April 9, 2014 Forfatter Share Skrevet April 9, 2014 Følger med her ! E36 prosjekt er alltid spennende! Så gøy:) det er den beste biln jeg noen gang har hatt derfor jeg vil gjøre den istan og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tsalv96 Skrevet April 9, 2014 Forfatter Share Skrevet April 9, 2014 hvis noen har tips til forbedringer ell ting jeg burde gjøre ere bare og komme med inspil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet April 10, 2014 Share Skrevet April 10, 2014 E36 er gøy. Liker alltid mennesker som fikser opp biler som ikke er vanlige. Følger med og pøs ut bilder. tsalv96 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tsalv96 Skrevet April 10, 2014 Forfatter Share Skrevet April 10, 2014 E36 er gøy. Liker alltid mennesker som fikser opp biler som ikke er vanlige. Følger med og pøs ut bilder. Takk ja skal det:D blir og fortsete i påsken:)) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spuijnsarn Skrevet April 10, 2014 Share Skrevet April 10, 2014 Spennende! Bruke samme farge på bilen eller lakke om? tsalv96 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
myrvoll Skrevet April 11, 2014 Share Skrevet April 11, 2014 Hele her har du en del gjøre følger med, driver med e36 selv, kult du velger en rustn 318 tsalv96 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tsalv96 Skrevet April 11, 2014 Forfatter Share Skrevet April 11, 2014 Spennende! Bruke samme farge på bilen eller lakke om? Blir samme fargen ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tsalv96 Skrevet April 11, 2014 Forfatter Share Skrevet April 11, 2014 Hele her har du en del gjøre følger med, driver med e36 selv, kult du velger en rustn 318 hehe nei snart ferdig nå ha på den sisste a grunninga snart:) og den hvar itte så rust bare den er hvit som gjør atn blir fææl:)) men artig prosjekt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet April 12, 2014 Share Skrevet April 12, 2014 Greit prosjekt det der men lurte på hva merke det effektanlegget er? Har samme selv men finner ikke ut merke.. tsalv96 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjellsen Skrevet April 13, 2014 Share Skrevet April 13, 2014 Hei! Dette blir bra! Bare å fortsette med å ta vare på E36`en etter ditt beste evne Før du investerer i senkesett om det er med i planen, ville jeg sett på foringene og oppgradert dem eller byttet til nye originale. De blir veldig utsatt og stresset når man får sportslige dempere/fjører. Det er en av de "verste" jobbene, men da er man sikker x antall fremover på den fronten Forsterket bremseslanger er å anbefales, varer i flere år enn de originale og utvider seg ikke som originale. Så man får bedre følelse av pedalen og man merker forskjell. Mer kontroll følte jeg Hva er det du vil ha ut av bilen? Planer om banekjøring? tsalv96 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå