///Simon Skrevet April 8, 2014 Share Skrevet April 8, 2014 Hei. Noen som har meninger og info om disse? BC racing, XYZ og gs bildeler har Personlig er jeg ikke fornøyd med gs sitt coilover sett, pga feilproduksjon på de jeg kjøpte pluss allt for lite høydejustering! XYZ skal hvere samme kvalitet og byggemåte som K-sport sitt. BC ser veldig bra ut og har super kunde servic. Skal bestille nytt til min e34 m5 nå men de står mellom BC og XYZ hos meg http://www.nordicaut...lovere-e34.aspx http://www.bcracing....coiloverkit-e34 Mvh. Simon Lobekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet April 9, 2014 Share Skrevet April 9, 2014 Bc racing, har hørt dette er bedre enn kw v3 ★sent from my wifi microwave★ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Simon Skrevet April 9, 2014 Forfatter Share Skrevet April 9, 2014 Takker for svar Noen som har prøvd disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet April 9, 2014 Share Skrevet April 9, 2014 Det sier litt når bc koster mellom 7-8 ferdigsveist og kw koster 11-13 lapper. ★sent from my wifi microwave★ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Simon Skrevet April 9, 2014 Forfatter Share Skrevet April 9, 2014 Bc sine koster 8500 kr uten at de skal sveise de for deg, samme som xyz sine bare de koster 7670 kr ( tilbud på 6670 nå ) men ingen av de er sveiset! Kw lager ikke lenger til e34.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet April 9, 2014 Share Skrevet April 9, 2014 Bc sine koster 8500 kr uten at de skal sveise de for deg, samme som xyz sine bare de koster 7670 kr ( tilbud på 6670 nå ) men ingen av de er sveiset! Kw lager ikke lenger til e34.. Jeg får mine bc til 7700, ferdig sveist ink frakt ★sent from my wifi microwave★ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Simon Skrevet April 13, 2014 Forfatter Share Skrevet April 13, 2014 Til e34? Hvor isåfall? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå