Schei Skrevet April 9, 2014 Share Skrevet April 9, 2014 Har fått tak i 'nye' dører foran til min E36 touring da de som sitter på er oppspist av rust. På de 'nye' har jeg kun metallet og vindusheis og må da flytter over alt annet, inkl airbag. Er det noen spesiell måte å gjøre dette på, noen tips eller råd der ute som kan være fint å ha med seg når dette blir gjort? Vil helst unngå at denne løser ut eller blir ødelagt på noen måte og at alt blir gjort trygt.Takk for svar på forhånd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 9, 2014 Share Skrevet April 9, 2014 Koble av batteri før du piller og drar av kontakten(e). Og ved montering tar du selvsagt på igjen kontaktene før batteriet. Da slipper du smell eller feilmeldinger. Hehe Vet ikke med E36, men E46 har en membran/fuktsperre mellom dørpanel og døren. Den er litt drit å skade. Da trenger vann inn til dørken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schei95 Skrevet April 9, 2014 Share Skrevet April 9, 2014 Disse membranene/fuktsperrene er vel å få kjøpt løst i værstefall håper jeg. Er det noen klips eller fester som er typisk å ødelegge ved demontering/montering som kanskje kan være greit ha i bakhånd? Kjedelig å stå der halvferdig med ødelagte klips/fester.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå