barx Skrevet April 10, 2014 Share Skrevet April 10, 2014 noen som kan hjelpe meg med at eg for feilmelding på venstre bak lykt ? byttet pæren med høyre siden men fikk da feil på venstra bak lykt og revers lyset på venstre . fjernkontrolen på bilen fungerer heller ikkje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsibooy Skrevet April 10, 2014 Share Skrevet April 10, 2014 Kabelbrudd i gjennomføringa til bakluke/bakrute. Og kanskje vann i antenneforsterker som sitter under spoileren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
barx Skrevet April 12, 2014 Forfatter Share Skrevet April 12, 2014 Kabelbrudd i gjennomføringa til bakluke/bakrute. Og kanskje vann i antenneforsterker som sitter under spoileren. takk , det var det eg og fryktet men greit å få andres meining om det . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quandt1960 Skrevet April 12, 2014 Share Skrevet April 12, 2014 Ikkje si du har panorama Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå