Jomn Skrevet April 11, 2014 Share Skrevet April 11, 2014 Hei, beklager om det er litt feilpostet men var ikke sikker på hvor ellers jeg skulle poste. Etter litt tull med forsendelse når jeg bestilte senkesett er jeg lei av å vente å ønsker å kjøpe i butikk, aller helst i morgen lørdag. Er det noen som vet om butikker i Stavanger, Sandnes eller i området som selger TÜV-godkjent senkesett (coilovers med justerbar høyde) til 3-4 lapper? På forhånd takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
camxer Skrevet April 11, 2014 Share Skrevet April 11, 2014 Er nok bestillingsvare med mindre du sjekker med gsbildeler og tar deg en tur til sirevåg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
camxer Skrevet April 11, 2014 Share Skrevet April 11, 2014 Kom på at de har nok stengt på lørdager hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eriksen933 Skrevet April 11, 2014 Share Skrevet April 11, 2014 laaav.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jomn Skrevet April 11, 2014 Forfatter Share Skrevet April 11, 2014 laaav.noBlir videresendt til parts and retards, som har adresse 1430 Ås ?Sent from my GT-N7105 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eriksen933 Skrevet April 11, 2014 Share Skrevet April 11, 2014 stemmer det! Kjøp det på nettet, Blir sikkert sendt på lørdag eller mandag, de pleier og være ganske kjappe De har åpent Mandag - Onsdag neste uke.. Så tipper du får de før påskeferien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jomn Skrevet April 11, 2014 Forfatter Share Skrevet April 11, 2014 stemmer det! Kjøp det på nettet, Blir sikkert sendt på lørdag eller mandag, de pleier og være ganske kjappe De har åpent Mandag - Onsdag neste uke.. Så tipper du får de før påskeferien Okei, da blir det nok bestilling derfra Takk Sent from my GT-N7105 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå