Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er en 97 525tds det er snakk om her. Runda 430.000km

Var ute å kjørte som vanlig og plutselig så mister bilen motoreffekten helt, akkurat som om jeg slipper gassen og bilen bare triller saktere og saktere og turtallet synker, reagerer ikke på gassen. Etter noen sekunder med dette kom det en alarm i bilen med en tekst, har pixel feil så klarer ikke å lese hva som står på den alarmen. Denne vises i 5-6 sekunder kanskje, etter det så plutselig reagerer den på gass og den er normal igjen. Da har det bilen gått fra 80km/t til 20km/t ca før den kom seg igjen.

Dette har da skjedd 3 ganger til nå. 2 av gangene så lyste den røde oljelampa bare et par minutter etter hendelsen.

Har hatt en liten olje lekkasje lenge, men nå som det er blitt varmere i været så lekker det mer olje fra olje lekkasjen. Når lyset kommer på kommer rattlåsen og alt på så stopper bilen med en gang og fyller på mer olje og bilen er normal igjen etterpå.

Hva kan dette være? Hadde jeg bare kunne tydet hva alarmen sa hadde jeg vel visst hva probleme var, men kan da ikke det og derfor spørr jeg dere hva det kan være....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...