nicklas 121 Skrevet April 13, 2014 Share Skrevet April 13, 2014 Hvor får jeg tak i stag som senker e61 med luft bak ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet April 13, 2014 Share Skrevet April 13, 2014 Det er en inne her som lager og selger. Søk litt så finner du det nok Jeg handlet forøvrig Hartge senkefjærer og senkestag hos Strandveien Auto i Trondheim. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
solvigen Skrevet April 13, 2014 Share Skrevet April 13, 2014 Har akuratt styrt med det samme selv, Hartge selger ikke stagene løst. Det jeg endte med var å lage de selv. Brukte M6 vinkeledd av typen linken viser, og satte gjengestang i mellom, med muttere til å låse av. Fikk tak i leddene på Tools. http://www.sletteboe.no/pictures/resize.php/600x600/8000/BUC-M-10-WEB_XL.jpg nicklas 121 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet April 14, 2014 Share Skrevet April 14, 2014 Hvorfor ikke bare kode om? Fikk gjort det på min og det var ganske fort gjort. HMW reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E61525DAT Skrevet April 14, 2014 Share Skrevet April 14, 2014 Hvor mye skal de stagene tåle egentlig? Hvor mye trykk er det på dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet April 14, 2014 Share Skrevet April 14, 2014 Original stagene er av plast, skal i prinsippet ikke belastes på noen måte. Sent fra min C6603 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet April 16, 2014 Share Skrevet April 16, 2014 Stagene angir kun høyden på bilen inn til sensoren i andre enden. Ville ikke satt på noe billig drittgreier her når dette meget enkelt kan justeres med software. Billigere å få noen til å programmere enn å kjøpe nye sensorer senere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
solvigen Skrevet April 16, 2014 Share Skrevet April 16, 2014 Hvorfor ikke bare kode om? Fikk gjort det på min og det var ganske fort gjort. Jeg programerte ikke ned, da jeg ønsker å kunne finjustere høyden selv (og ikke har peiling på programering). Og ikke minst kunne justere tilbake til normalhøyde selv. ønsker også litt høyere bil på vinteren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet April 17, 2014 Share Skrevet April 17, 2014 Men om du skal drive og justere høyden gjennom året må du vel også ha firehjulskontroll hver gang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
solvigen Skrevet April 17, 2014 Share Skrevet April 17, 2014 Burde vell strent tatt hat det ja, er snakk om å justere inn en høyde jeg liker først, og så ta en firehjulskontroll. Om bilen blir hevet til vinteren er jeg ikke sikker på enda, ser at det fortsatt er god klaring under. Men liker å ha muligheten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JørgenBerfjord Skrevet Juli 29, 2016 Share Skrevet Juli 29, 2016 hvem på forumet lager stag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå