Embret Skrevet April 17, 2014 Share Skrevet April 17, 2014 Var ikke slitekanter på skivene og bra klosser.. Blitt litt rustbelegg på skivene etter at bilen har stått på bukker i 1,5år, men bare å pusse dem litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Embret Skrevet April 17, 2014 Share Skrevet April 17, 2014 Er 4 trinns kasse.. Så ikke at du hadde spurt jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Embret Skrevet April 23, 2014 Share Skrevet April 23, 2014 Motor er ihvertfall ute av bilen nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrStavsetra Skrevet April 24, 2014 Forfatter Share Skrevet April 24, 2014 Jeg må bare få tak på noen ombyggings papirer fra BMW, så kjøper jeg motoren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Embret Skrevet April 24, 2014 Share Skrevet April 24, 2014 Tror ikke de er de letteste å få tak i papirer ifra akkurat... Men trenger vel ikke det for å godkjenne en så enkel ombygging? Bremser og alt det er jo det samme.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrStavsetra Skrevet April 24, 2014 Forfatter Share Skrevet April 24, 2014 Jeg trengte visst det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Embret Skrevet April 24, 2014 Share Skrevet April 24, 2014 Da jeg skulle søke om å bygge om min 320/4 til 323 fikk jeg mange forskjellige beskjeder. Helt til jeg kom til ombyggingsgruppa på risløkka. Fylte ut et lite skjema med hvilken bil motor og div kom ifra. Etter et par uke kom det forhåndsgodkjenning i posten. Min erfaring er at det er MEGET mye å si hvor man ringer..... Bmw leverte ikke ut papirer, så det var jo ingen mulighet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrStavsetra Skrevet April 27, 2014 Forfatter Share Skrevet April 27, 2014 Kunne jeg fått nummeret til ombyggingsgruppa på Risløkka av deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Embret Skrevet April 27, 2014 Share Skrevet April 27, 2014 Har skjemaet og mailadressa.. Men ikke noe tlf nr... Har du en mail kan jeg sende det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrStavsetra Skrevet April 28, 2014 Forfatter Share Skrevet April 28, 2014 cstavs1@gmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrStavsetra Skrevet Mai 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2014 Det går veldig tregt med Risløkka folka, så jeg vet ikke når jeg kjøper motoren. Må sveise, sparkle og lakke litt før jeg tørr å ta den med til Risløkka XD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå