Gå til innhold

Problem med bremser/håndbrekk på 316

Patrickls1
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Har en 316 stående utenfor og har møtt på litt problemer. Jeg har vært borte i 3 måneder, og i mellomtiden har dama brukt bilen. For ca 1 måned siden så tok hun den til verksted fordi det røyk noe jævlig fra bremsene bak. Da fikk hun beskjed om å ikke kjøre bilen mer før bremsene var bytta.

Hun kjørte hjem og satte fra seg bilen, og der har den stått stillestående i 1 måned nå.

Jeg kommer hjem å skal starte bilen og ser at håndbrekket står på og har gjort det i 1 måned.

Såklart hadde det hengt seg opp og bilen ville ikke bevege seg, kvelte den et par ganger og fikk til slutt rygga den ut.

Men det har ikke sluppet helt, virker som venstre bremse bak fortsatt henger, prøvde å kjøre litt frem og tilbake men løsner ikke. Kommer bare en høy dunk dunk lyd, og du høre bremsa ligger å skrapee skiva hele tiden.

Noen ide til hvordan jeg kan få løsna det? I tillegg så skal jeg få skifta alle 4 bremsene, men hjelper det om det viser seg at det er håndbrekket som er problemet? What to do om det er håndbrekket? Er ikke så veldig godt kjent mekanisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...