E30TurboTouring Skrevet April 15, 2014 Share Skrevet April 15, 2014 Dette er 3 delte Leon Hardiritt Superstar Elysee felger som var svindyre når de var ny, men nå er de dessverre gammel og skadet og selges derfor BILLIG. Er 2stk 8x19 og 2stk 9x19 alle er ET35, så de passer best på 3 serie. Det er norsk importør på disse felgene så det er mulig å skaffe ringer og tønner hos de fleste dekk/felg butikker. Zoom på bildene så viser de at 2 av felgene er kantkjørt og 1 felg er bulket/urund, så vidt jeg vet skal det ikke være noen sprekker. Dette er det jeg kan se og det er mulig at noen av de andre felgene også er urunde, men jeg kan ikke se noe på de. Selges BILLIG, kom med bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30TurboTouring Skrevet April 16, 2014 Forfatter Share Skrevet April 16, 2014 Skal bort. 2000kr eller bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30TurboTouring Skrevet April 17, 2014 Forfatter Share Skrevet April 17, 2014 Opp.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå