Gå til innhold

Bytte slavesylinder på m50b20 manuell gir


Anbefalte innlegg

Skrevet

Clutchen var tullete i en uke, og plutselig tok den ikke lenger. Nå har jeg tatt av slavesyl og satt på en ny. Begynte å lufte den og det kommer en del luft ut og litt bremseveske(beholder er full). En stund kom det mye veske ut og ingen luft og clutchen ble hard i rundt 1 minutt. Antar den funket da. Så sluttet det clutchen å være hard og var null effekt igjen. Tok den da av igjen og så at det er en pitte liten rift i den nye sylinderen sin pakning, kommer litt luft bobler/veske ut av den når jeg pumper. Er denne ødelagt da? Det kommer også litt fiselyder av sylinderen når jeg pumper clutchen.

Noe eg gjør feil? Har etterfult bremseveske og den siger litt ned når jeg fyller på..

Skrevet

Glemte å si at når det kommer trykk fra pedalen og luften er ute så spruter det bremseveske ut fra et eller annet sted ved girkassen

Skrevet

Sliter litt med å forstå hva du mener, men prøver svare etter hva jeg tolket... Er det rift i mansjetten på den nye slavesylinderen må denne byttes. Spruter det ut bremsevæske en annen plass også må du følge rørene fra slavesylinderen opp og lokalisere hvor det kommer fra. Kan være skadete slanger eller mastersylinder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...