Ccc Skrevet April 16, 2014 Skrevet April 16, 2014 Clutchen var tullete i en uke, og plutselig tok den ikke lenger. Nå har jeg tatt av slavesyl og satt på en ny. Begynte å lufte den og det kommer en del luft ut og litt bremseveske(beholder er full). En stund kom det mye veske ut og ingen luft og clutchen ble hard i rundt 1 minutt. Antar den funket da. Så sluttet det clutchen å være hard og var null effekt igjen. Tok den da av igjen og så at det er en pitte liten rift i den nye sylinderen sin pakning, kommer litt luft bobler/veske ut av den når jeg pumper. Er denne ødelagt da? Det kommer også litt fiselyder av sylinderen når jeg pumper clutchen. Noe eg gjør feil? Har etterfult bremseveske og den siger litt ned når jeg fyller på..
Ccc Skrevet April 16, 2014 Forfatter Skrevet April 16, 2014 Glemte å si at når det kommer trykk fra pedalen og luften er ute så spruter det bremseveske ut fra et eller annet sted ved girkassen
kje Skrevet April 17, 2014 Skrevet April 17, 2014 Sliter litt med å forstå hva du mener, men prøver svare etter hva jeg tolket... Er det rift i mansjetten på den nye slavesylinderen må denne byttes. Spruter det ut bremsevæske en annen plass også må du følge rørene fra slavesylinderen opp og lokalisere hvor det kommer fra. Kan være skadete slanger eller mastersylinder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå