Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Ønsker å selge noen 19" 235/35 19x8,5 ET35 Felger med dekk. 1 av dekkene har fått en rift på siden av dekket så det lekker luft. Disse felgene har stått på en BMW E90. Som du kan se på bildet er felgene langt fra perfekt, med noen sår på enkelte steder. Dette er felger som fulgte med bilen når jeg kjøpte den og jeg kommer ikke til å bruke de. Så i stedet for at de eirer og ruster vekk ønsker jeg å selge de til noen som kan bruke de.

Så kom med bud, bor like utenfor Bergen på Askøy.

post-73908-0-48946500-1398190915_thumb.j

post-73908-0-59673800-1398190963_thumb.j

Skrevet

De er nok god for ett par sesonger, ca 6 mm spor. 2 av dekkene er slitt litt på insiden, men heldigvis er det dekket som er punktert som er slik. Men er bare å komme med ett bud viss det er noe av interesse.

• 3 weeks later...
Skrevet

Har disse felgene fremdeles, ingen som vil ha noen felger nå som sommeren har slått inn for fullt?

Skrevet

Har ingen anelse på hva de er verdt, du får slenge inn ett bud viss det er av interesse eventuelt komme å se på de :)

• 1 year later...
Skrevet (endret)

Sommerbump, disse ligger å støver i kjelleren. Håper jeg slipper å kaste helt brukbare felger

Endret av warg
Skrevet

ok, håpte at de var verdt litt mer men tenkte rundt 1500 ca

• 1 year later...
Skrevet

Bumper igjen jeg selv om sommersesongen begynner å ta slutt, Holder til på Midtun

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...