Benjamin95 Skrevet April 23, 2014 Skrevet April 23, 2014 Hei, hadde en m52 b20 1996 motor med gåen toppakning, så jeg bytta motor. Men så først når nye motoren var satt inn at det er flere sensorer og slikt på den nye motoren. Hva gjør jeg da? MvH Benjamin
SweetBMW Skrevet April 23, 2014 Skrevet April 23, 2014 Da har du et stort problem Har du bilder av gamle og nye motor så kan vi se hva vi skal gjøre.
Benjamin95 Skrevet April 26, 2014 Forfatter Skrevet April 26, 2014 Hvordan legger man ut bilde her a?
Mysemannen Skrevet April 26, 2014 Skrevet April 26, 2014 Hvis den nye motoren har en stor kuppel i framkantHar du satt i en TU motor og det kommer ikke til å funke
Benjamin95 Skrevet April 28, 2014 Forfatter Skrevet April 28, 2014 Ok den ser nok sånn ut ja.. Hva er forskjellen på det?
Mysemannen Skrevet April 28, 2014 Skrevet April 28, 2014 Ganske forskjellig motorkonstruksjon, i hovedsak kanskje full variabel kam posisjon på både innsug og eksos kam, og variabel innsugsjustering. Dette er preface motoren, og den du bør se etter, enkel kuppel, enkel vanos, og bygget på M50 motoren.
Djwik Skrevet April 28, 2014 Skrevet April 28, 2014 du kan få det til å virke men du trenger resten av bilen den motorn sto i også flytte over delenedu må bygge om bilen for at det skal virke
Benjamin95 Skrevet April 28, 2014 Forfatter Skrevet April 28, 2014 Greit. Da er det nesten enklere å bytte toppakning på gamle motoren å sette i den igjen da.
bmwmann24 Skrevet April 30, 2014 Skrevet April 30, 2014 Hvis den gamle motoren har kokt så må du få sjekket toppen for vridninger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå