Stonescream Skrevet April 24, 2014 Share Skrevet April 24, 2014 Hei, det begynner å slarke seg til i frontstillinga på bilen. Lurer litt på å bare kjøpe et sett av delene som man finner rundt om på finn når jeg likevel må av med ting. Foreløpig ser det ut til at i hvert fall støttestaga på min er gåen, men selv om de ikke koster mange kronene ny, er det irriterende å skru litt og så finne ut at mer må skiftes. Spes når jeg ikke har skikkelig mekkeplass og må bli ferdig når jeg holder på. Har noen erfaring med de setta som selges rundt om på finn og ebay og har anbefalinger til hvilke? Er snakk om en 2001 bmw 520 stasjonsvogn som hopper mye rundt på grusome gater i Oslo så foretrekker å kjøpe noe som holder noen år fremfor spare en hundrelapp. Feks: http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=46982979 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossing 92 Skrevet April 24, 2014 Share Skrevet April 24, 2014 Er produsert i Tyskland så tror det er ganske bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå