bmw520 Skrevet April 24, 2014 Share Skrevet April 24, 2014 Skulle hatt tak i den originale rammen til spiller i e39, men finner ikke noen plass de selger den, noen som vet hvor den kan skaffes? de uoriginale er så stygge, så noen av de vil jeg ikke ha PS gs har ikke Er en sånn som på bilde jeg er ute etter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OhYeah Skrevet April 24, 2014 Share Skrevet April 24, 2014 Selger de både på bilradiospesialisten og bassbrothers http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=8562&katid=227&id= http://www.bassbrothers.no/display.aspx?menuid=bmw-1din&prodid=1944 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet April 25, 2014 Forfatter Share Skrevet April 25, 2014 Dette er jo den ramma med luka framfor, vil ikke ha en sånn, vil ha en sånn på bilde he he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet April 25, 2014 Share Skrevet April 25, 2014 Bare å ta bort luken og sparkle det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet April 27, 2014 Share Skrevet April 27, 2014 Finnes vel ingen org enkeltdin adapter? Luka må du jo fjerne uansett, forstår egentlig ikke problemet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet April 27, 2014 Share Skrevet April 27, 2014 Delenr på orginal 1din ramme til E39: 65900139639 Får høre med koed. De skaffer den sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet April 27, 2014 Share Skrevet April 27, 2014 Da lærte jeg noe i dag og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet April 28, 2014 Forfatter Share Skrevet April 28, 2014 Har hørt med gs for lenge siden, den originale er ikke lenger i produksjon, derfor jeg laget denne tråden. Nytern d fins et par stk med sånne deksler faktisk, men ikke d jeg er interessert i, ikke må du fjerne luka heller. tanken var som K-E skrev å sparkle luka, noen som egentlig er gjort, men spilleren blir sittende så dypt i dekselet, så alternativet er å bygge en ny ramme selv, noe som jeg helst vil slippe, da jeg vil bruke tiden på andre ting i bilen, for alt tar tid Er ganske sugen på å bygge et konkurranse anlegg i den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet April 28, 2014 Forfatter Share Skrevet April 28, 2014 Er denne her jeg er ute etter da nr 6 på bildet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet April 28, 2014 Share Skrevet April 28, 2014 Nr 6 på bildet dit ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet April 28, 2014 Share Skrevet April 28, 2014 Koed tar den ikke inn vertfall. Fant den derimot på flere utenlandske nettbutikker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Mai 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2014 Har ikke funnet den i utlandet heller jeg. Har du link? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Har ikke funnet den i utlandet heller jeg. Har du link? http://www.estore-central.com/part/65900139639 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Question Mark Skrevet Mai 24, 2014 Share Skrevet Mai 24, 2014 Jeg er ikke helt fornøyd med den uoriginale. Er en gleppe mellom der luka satt og til ramma.. Skulle kanskje ikke fjernet den luka, men den var ubrukelig når man satt inn spilleren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OhYeah Skrevet Mai 25, 2014 Share Skrevet Mai 25, 2014 Bildet K-E la ut lengre oppe er av min ramme, og vi måtte bygge opp en kant øverst med sparkel for å få det fint. Tok litt tid, men var vel verdt strevet når vi var ferdi! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå