bimmer bolle Skrevet April 24, 2014 Share Skrevet April 24, 2014 Noen som har adapter til ventil til salgs eller til låns. Haster. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet April 24, 2014 Share Skrevet April 24, 2014 Hvor bor du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmer bolle Skrevet April 24, 2014 Forfatter Share Skrevet April 24, 2014 Bergen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmer bolle Skrevet April 24, 2014 Forfatter Share Skrevet April 24, 2014 Du bergen eller i nærheten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet April 24, 2014 Share Skrevet April 24, 2014 Ah, da blir det litt vanskelig dessverre, siden jeg bor i Ålesund.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmer bolle Skrevet April 24, 2014 Forfatter Share Skrevet April 24, 2014 Kunne ikke vært grei å sendt ned med posten då hehe skal til gjøvik så vill ha de på bilen til då Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet April 24, 2014 Share Skrevet April 24, 2014 Sorry, men har ikke så lyst å låne den vekk via posten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmer bolle Skrevet April 24, 2014 Forfatter Share Skrevet April 24, 2014 kjønner. bestiller på ebay no så får eg den ca 2 mai men 400kr er drøyt for en liten dupeditt å låner meg felger til treffet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet April 25, 2014 Share Skrevet April 25, 2014 Den er svinedyr! Derfor jeg ikke er så gira på å låne vekk via post Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmer bolle Skrevet April 25, 2014 Forfatter Share Skrevet April 25, 2014 Kjønner regnet med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmer bolle Skrevet April 25, 2014 Forfatter Share Skrevet April 25, 2014 Men vi finner nok på noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet April 26, 2014 Share Skrevet April 26, 2014 Ordna seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmer bolle Skrevet April 26, 2014 Forfatter Share Skrevet April 26, 2014 Har fått tak i nå men ellerd takk. Skulle ringe han eg kjøpte av men ringte feil å sendte sms. Fikk svar feilt nummer aldrig hatt bbs. Så fant eg riktig nummer. Å han hadde heldigvis den. Så då blir den ojjojj early fitment i gjøvik på søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmer bolle Skrevet April 26, 2014 Forfatter Share Skrevet April 26, 2014 Ka solgte du de for. Har pusset mine opp nå så. ka er de vært nesten strøken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet April 26, 2014 Share Skrevet April 26, 2014 Bra det ordna seg! Er ikke barebare med "spesielle" felger. Breytonfelga mine har så korte ventiler at jeg måtte kjøpe egen kompressor med skrukobling, skal jaggu ikke være lett. RS2'ene jeg solgte var dessverre ikke strøkne, ei heller veldig originale. De var knall grønne Husker faktisk ikke hva jeg fikk igjen for dem, men det var ikke mye over 3k uten dekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå