SigurdE36 Skrevet April 24, 2014 Skrevet April 24, 2014 Bruksbilen en 1997 E39 523 M52b25 har litt problemer nå. Skjedd ved to anledninger at når jeg stopper for rødt-lys med kald motor at den begynner å fuske, så stopper motoren. Jeg får start på den, men må holde turtall for at den ikke skal stoppe igjen. Det høres også ut som den har litt problemer med å starte når den er kald, men har startet hver gang så langt. Noen formeninger om hva som kan være problemet? tenker kanskje LMM eller noe. Takker for svar Sigurd
gullsakar Skrevet April 24, 2014 Skrevet April 24, 2014 Ganske typisk kamsensor symptom på m52. SigurdE36 reagerte på dette 1
gullsakar Skrevet April 24, 2014 Skrevet April 24, 2014 Men for å slippe å spekulere tar man diagnose..
SigurdE36 Skrevet April 24, 2014 Forfatter Skrevet April 24, 2014 Takker for svar. Får sende den til diagnose til uka. Er det isåfall nr.17 på bilde her? http://www.gsbildeler.no/nettbutikk/varer/Delekatalog_11/11_1480
gullsakar Skrevet April 24, 2014 Skrevet April 24, 2014 Fikk ikke se bilde. Da jeg hadde fusk og start problem på min m52 var det kam sensor på innsug som feilet. Det er en på eksos også. Veivsensor kan også slå ut ved en diagnose test. Best om du går til BMW så brukes det riktig software hvertfall.. Bare vær obs på det at du kan få litt ukonkret svar på diagnose ang disse sensorene.. men kan jo være no annet også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå