ww2 Skrevet April 26, 2014 Share Skrevet April 26, 2014 Ønsker og kjøpe en automatkasse til min e39 må være fra96-98nyere passer ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet April 27, 2014 Share Skrevet April 27, 2014 Ønsker og kjøpe en automatkasse til min e39 må være fra96-98nyere passer ikke Hei. Du skriver ikke til hvilken motor du trenger girkassen. Jeg har steptronic kasse fra bäde 520ia og 528ia. 523 kan ha begge typene, mener jeg. Du mä sjekke om du har den lille eller mellomstore hardykoblingen. 520ia kassen skal väre overhalt, men jeg kan ikke dokumentere det. Den fulgte med en bil jeg kjöpte der motoren var demontert. 528ia kassen skal og väre i bra stand. Den gikk fint inntil det ble brann i motorrommet, i fölge selgeren. Jeg kjöpte bilen som delebil. Begge kassene inkl. konverter passer M52 enkelvanos motorer og koster 2.500 kr pr stk + eventuell frakt. Jeg er i Österrike nä, men kommer tilbake til Stavanger ca 7. mai. Hilsen Eirik. 92 22 65 44. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ww2 Skrevet April 28, 2014 Forfatter Share Skrevet April 28, 2014 Hei. Du skriver ikke til hvilken motor du trenger girkassen. Jeg har steptronic kasse fra bäde 520ia og 528ia. 523 kan ha begge typene, mener jeg. Du mä sjekke om du har den lille eller mellomstore hardykoblingen. 520ia kassen skal väre overhalt, men jeg kan ikke dokumentere det. Den fulgte med en bil jeg kjöpte der motoren var demontert. 528ia kassen skal og väre i bra stand. Den gikk fint inntil det ble brann i motorrommet, i fölge selgeren. Jeg kjöpte bilen som delebil. Begge kassene inkl. konverter passer M52 enkelvanos motorer og koster 2.500 kr pr stk + eventuell frakt. Jeg er i Österrike nä, men kommer tilbake til Stavanger ca 7. mai. Hilsen Eirik. 92 22 65 44. Det er til en 523ia stasjonsvogn 98mod,mener og huske at det er samme kasse som på 528 sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå