Rune Teien Skrevet April 26, 2014 Share Skrevet April 26, 2014 hei er litt dritt lei!!! jeg har en bmw z3 cab 2000 modell som har vært in og ut av verksted på furubaken verksted i Bærum bga bensin måler som slutter og virke ,har byttet tank pumpe 3 ganger 2 ganger på garanti !!! nylig gjort det i forige uke den siste virka i ca 5 mnd så slutta den å virke i påsken fylte full tank det var halv ca og målle ramla ned i tom tank inn på nytt på furubaken de monterte pumpe og fant ut att mangnet i bensin pumpa var gåen ok monterte en ny på garanti kjørte 2 dager fylte bensin og samme dritten skjede på nytt !!!!! hva er det som er galt er det så ræva kvalitet på disse deller heller er det noe annet som kan være feil ? bare for å si det dem tok en digonose på bilen første gangen når dem skifta tank amatur er det noen som kan gi meg råd som kan være feil gjerne her heller via tlf 99624355 før jeg levere bilen på nytt til furubaken . hilsen en dritt lei eier av en z3 rune Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet April 26, 2014 Share Skrevet April 26, 2014 hei er litt dritt lei!!! jeg har en bmw z3 cab 2000 modell som har vært in og ut av verksted på furubaken verksted i Bærum bga bensin måler som slutter og virke ,har byttet tank pumpe 3 ganger 2 ganger på garanti !!! nylig gjort det i forige uke den siste virka i ca 5 mnd så slutta den å virke i påsken fylte full tank det var halv ca og målle ramla ned i tom tank inn på nytt på furubaken de monterte pumpe og fant ut att mangnet i bensin pumpa var gåen ok monterte en ny på garanti kjørte 2 dager fylte bensin og samme dritten skjede på nytt !!!!! hva er det som er galt er det så ræva kvalitet på disse deller heller er det noe annet som kan være feil ? bare for å si det dem tok en digonose på bilen første gangen når dem skifta tank amatur er det noen som kan gi meg råd som kan være feil gjerne her heller via tlf 99624355 før jeg levere bilen på nytt til furubaken . hilsen en dritt lei eier av en z3 rune Kan være at du må frakoble batteriet på bilen?. Skumleste litt her http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?1041265-Z3-Fuel-Gauge-Fixes-Stuck-Low-Fuel-amp-Wacky-Gauge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Teien Skrevet April 26, 2014 Forfatter Share Skrevet April 26, 2014 ok skall prøve det dem burde vist det på furubaken da så du mener skall kunde virke med å ta av pluss polen er jo bare å prøve !!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Teien Skrevet April 26, 2014 Forfatter Share Skrevet April 26, 2014 nei det funka ikke å koble fra batteriet men ok takk for hjelpen verfal sto ltt info i den liken og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå