-Martin- Skrevet April 26, 2014 Share Skrevet April 26, 2014 Skal montere et Bilstein PSS9 B16 kit på min 130i. I den forbindelse trenger jeg hjelp til å justere inn hjørnevekter. Er det noen som har greie på dette, eller vet om noen som har? Helst i østlandsområdet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jhkdt Skrevet April 27, 2014 Share Skrevet April 27, 2014 Hei, jeg hadde min hos auto consult i hokksund. Sent fra min GT-N7100 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet April 27, 2014 Forfatter Share Skrevet April 27, 2014 Ok, hvor mye tok de for jobben? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jhkdt Skrevet Mai 8, 2014 Share Skrevet Mai 8, 2014 Dem tar det på timer Sent fra min GT-N7100 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jhkdt Skrevet Mai 21, 2014 Share Skrevet Mai 21, 2014 Hei, jeg har kjøpt inn hjørnevekter, du kan evn leie dem og prøve deg fram selv. Evn så kan jeg hjelpe deg. Sent fra min GT-N7100 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mdkwheels Skrevet Mai 21, 2014 Share Skrevet Mai 21, 2014 Hvordan er fordelinga på denne originalt? Er dette en to seter bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Mai 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2014 Er vel ikke så langt unna 50-50, men den er nok noen kilo tyngre i fronten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå