poison_4 Skrevet April 28, 2014 Share Skrevet April 28, 2014 Hei har en E46 sedan 2000mod men i det siste har eg fått problemer med varmeaperatet , når eg setter den på 23 grader, så plåser den veldig varmt, til det blir over 23 grader i bilen, også etter en stund så plutselig blåser den kaldt, og da blåser det ikke varmt før eg skrur den opp på 28 garder, og det samme visst eg skal ha det kaldt, så blåser den ikke kaldt før eg har den på 16 grader virker som at temp sensoren inni bilen er helt på tryne, og den ikke forteller varmeaperate hvor varmt det egentlig er inni bilen noen som vet hva eg må gjøre ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
warg Skrevet April 28, 2014 Share Skrevet April 28, 2014 Tempsensoren ligger ihvertfall bak radio og AC. Men kan jo hende det er luft i kjølesystemet. Hvordan er tempereaturen på kjølevannet? Ligger den midt mellom? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poison_4 Skrevet April 28, 2014 Forfatter Share Skrevet April 28, 2014 Har du noen bilder kansje ? Tempen er helt normal ingen luft i systemet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå