GardIsak Skrevet April 30, 2014 Share Skrevet April 30, 2014 Etter en kjedelig kveldstur på E6 bløttføre fikk den gamle 520 kjenne ordentlig på hva vannplaning er for noe, så da var det ikke annet enn å gå til innkjøp av ny bil. Da jeg har forelsket meg i E39, og en kjapp tur innom finn.no, var ikke valget vanskelig. Karosseriet har rullet 320.000 uten at man merker noe til det. Bilen er 99% rustfri, eneste er en liten flekk på bakluka. Motoren har blitt byttet med en orginal 523ia motor (170hk) som har gått 150.000 Har nå nylig montert senkesett på bilen og satt på sommerfelgene. Ting jeg tenker å gjøre med bilen: Sote rutene på nytt hele veien, da dette har blitt gjort på en elendig måte. ( kan ikke rulle ned rutene uten at solfilmen løsner) sveise et nytt eksos anlegg på bilen. Vurderer å sette på m-tech fanger bak og foran. Gå til innkjøp av nye felger ( noen som veit om Oz racing Nova ser bra ut på E39? eventuelt forhandler av disse felgene? Vurderer å bytte til 525 innsugg, men dette er noe jeg ikke kan veldig mye om, ( noen som har noe innspill på dette? om det gjør noe forskjell på en 523? ) Nye bilen med montert senkesett. Litt lav kanskje, eller hva tenker dere? Legger ut flere bilder litt seinere da dette er det jeg har tilgjengelig nå. Kom gjerne med innspill på hva jeg kan gjøre med den S. Gunstad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GardIsak Skrevet Juni 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2014 Lenge siden jeg har gjort noe her nå, men fikk hull i radiatoren, så bilen har desverre stått litt. Men det jeg har fått gjort er å montere nye lykter, eksos (må modifiseres litt), nye baklykter, og en liten vinge bak. Her ser dere høyden per dags dato. montering av nye lyktene (skal få tatt et bilde når kvelden kommer) Sånn ser bakenden ut per dags dato, eksosen må lengere inn og lengere opp ( er ganske misfornøyd med åssen den ser ut per dagsdato. Men syns vingen tok seg veldig bra ut, og lyktene skapte en helhet av bakparten av bilen. Så nå er det hjem og polere og sveise nye fester til eksosen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå