Rainer Carlo Berg Simonsen Skrevet Mai 1, 2014 Skrevet Mai 1, 2014 Heisann. Sliter litt med og forstå hva som egentlig er galt her? Har hatt bilen på verksted nå i mange uker etter at eg slo nedi i en hump i veien. Der har jeg da fått skiftet Lambadsonden og veivhus ventilen med mere, men bare 4 mil etter bilen ble tatt ut kom det mere feilmeldinger altså P0014 og P1083 har noen peiling? Har aldri hatt feilkoder i bilen før, alt oppstod etter sammenstøtet jeg hadde for 6 uker siden. Hjælp!
quandt1960 Skrevet Mai 1, 2014 Skrevet Mai 1, 2014 P0014 tror eg er kam sensor, p0083 intake valve solenoid circuit high Foreslår nullstilling av alle koder så kjør en stund til og se om de dukker opp igjen Hvor hadde du bilen?
Rainer Carlo Berg Simonsen Skrevet Mai 1, 2014 Forfatter Skrevet Mai 1, 2014 Hadde den på Abil på Finnsnes. Har nullstilt kodene nå. må bare se hva som skjer.. Er så fustrert. Takk for svar ang Kam sensor, men kan det også være kamaksling tru? Det var ikkje feilkode P0083 men P1083.
Rikard4 Skrevet Mai 1, 2014 Skrevet Mai 1, 2014 sjekk timing på kjede da. dumpa kan ha forårsaka ett tann hopp? dette er like lite sannsynlig som og vinne i lotto da men Rainer Carlo Berg Simonsen reagerte på dette 1
Rainer Carlo Berg Simonsen Skrevet Mai 1, 2014 Forfatter Skrevet Mai 1, 2014 Skal høre med verksted i morra da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå