Magnum 310 Skrevet Mai 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2014 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alemjøl Skrevet Mai 26, 2014 Share Skrevet Mai 26, 2014 Er hakka betydelege? Eller er dei skjeive/kast i dei? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum 310 Skrevet Mai 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2014 Spørs hva fu mener med betydlige, det kommer vell ann på hva man selv mener. De vises på nært hold, så felgene er ikke strøkne. Men noen få meter fra felgene ser man ikke hakka. Kan nok pusses og poleres mer for å få de til å vise mindre. Ble balansert da de nye dekka ble påmontert og jeg fikk ikke beskjed om noen uvanlig ubalanse eller kast. Merket heller ikke noe når de var montert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alemjøl Skrevet Mai 26, 2014 Share Skrevet Mai 26, 2014 Spørs hva fu mener med betydlige, det kommer vell ann på hva man selv mener. De vises på nært hold, så felgene er ikke strøkne. Men noen få meter fra felgene ser man ikke hakka. Kan nok pusses og poleres mer for å få de til å vise mindre. Ble balansert da de nye dekka ble påmontert og jeg fikk ikke beskjed om noen uvanlig ubalanse eller kast. Merket heller ikke noe når de var montert. Hmm, oki Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tv3rfjell Skrevet Mai 26, 2014 Share Skrevet Mai 26, 2014 hvilken et er det på felgene? noen sjans i havet å få disse på en e46 kun ved å valse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum 310 Skrevet Mai 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2014 Som skrevet tidligere i tråden så vet jeg ikke ET. Iom med dette er custum smidde felger tror jeg ikke de stempler det noen plass. Om de går på e46 med valsing tør jeg ikke svare på. Kunne prøvd å målt litt på min e46, men det blir vanskelig da jeg er på sjøen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tv3rfjell Skrevet Mai 27, 2014 Share Skrevet Mai 27, 2014 er veldig interessert, men sku likt å vist om di passet først, eller at det iallefall er mulig å få di til å passe se om du får sjekket når du kommer hjem da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum 310 Skrevet Mai 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2014 Det skal jeg gjøre. Hvor holder du til i landet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tv3rfjell Skrevet Mai 27, 2014 Share Skrevet Mai 27, 2014 Det skal jeg gjøre. Hvor holder du til i landet? Finnmark/Hammerfest så må da eventuelt sendes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå