Gå til innhold

Image wheels 19" E39/E60. 3 Delte!

Share

Anbefalte innlegg

Spørs hva fu mener med betydlige, det kommer vell ann på hva man selv mener. De vises på nært hold, så felgene er ikke strøkne. Men noen få meter fra felgene ser man ikke hakka. Kan nok pusses og poleres mer for å få de til å vise mindre.

Ble balansert da de nye dekka ble påmontert og jeg fikk ikke beskjed om noen uvanlig ubalanse eller kast. Merket heller ikke noe når de var montert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs hva fu mener med betydlige, det kommer vell ann på hva man selv mener. De vises på nært hold, så felgene er ikke strøkne. Men noen få meter fra felgene ser man ikke hakka. Kan nok pusses og poleres mer for å få de til å vise mindre.

Ble balansert da de nye dekka ble påmontert og jeg fikk ikke beskjed om noen uvanlig ubalanse eller kast. Merket heller ikke noe når de var montert.

Hmm, oki :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som skrevet tidligere i tråden så vet jeg ikke ET. Iom med dette er custum smidde felger tror jeg ikke de stempler det noen plass.

Om de går på e46 med valsing tør jeg ikke svare på. Kunne prøvd å målt litt på min e46, men det blir vanskelig da jeg er på sjøen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...