setten Skrevet Mai 1, 2014 Share Skrevet Mai 1, 2014 Vurdere å kjøpe ett billig coiovers sett til min e30, men hører så mye om det til de.... Mange sveiser osv og finner ingen som bruker de billig setta. Som jom osv Noen som har noe peiling?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Mai 2, 2014 Share Skrevet Mai 2, 2014 hva spør du egentlig om ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
setten Skrevet Mai 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2014 hva spør du egentlig om ? Litt dårlig forklart ser jeg... Det jeg lurer på er om ett TA Technix sett til 4tusn kroner er brukbart? Får jeg den lav nokk? (Type skjerm mot 17" felg) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mai 2, 2014 Share Skrevet Mai 2, 2014 Legger du litt mere penger i potten vil jeg anbefale supersport Black evolution. Sent fra min C6903 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
setten Skrevet Mai 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2014 Legger du litt mere penger i potten vil jeg anbefale supersport Black evolution. Sent fra min C6903 via Tapatalk Ja.. Men de må jo sveises Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mai 2, 2014 Share Skrevet Mai 2, 2014 Aah.. My bad.. Men ta technix fungerer bra nok. Må ta av hjelpefjæra framme og justeringsskruen bak skal du få.bilen ned på bakken Sent fra min C6903 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Mai 2, 2014 Share Skrevet Mai 2, 2014 du får vel strengtatt hva du betaler for spørs jo hva du skal bruke bilen til, om tuv er et krav osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
setten Skrevet Mai 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2014 Aah.. My bad.. Men ta technix fungerer bra nok. Må ta av hjelpefjæra framme og justeringsskruen bak skal du få.bilen ned på bakken Sent fra min C6903 via Tapatalk Ja tror jeg skal få den lav nokk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
setten Skrevet Mai 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2014 du får vel strengtatt hva du betaler for spørs jo hva du skal bruke bilen til, om tuv er et krav osv Ja sant det:pp er jo kunn til crusing osv så.. Tja tuv har ikke noe å si;; Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Parts24 Skrevet Mai 7, 2014 Share Skrevet Mai 7, 2014 Har også JOM til 3490,- solgt en del til e30... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå