hagglins Skrevet Mai 2, 2014 Share Skrevet Mai 2, 2014 SPEC: E39 523iA 1996Startet bilen igår kveld og kjørte den inn i garagen uten problem, idag mårres skal jeg ut å starte så starter ikke bilen med det første. Den filer på lange drag og vill liksom aldri dra start. Den starter etter X antall forsøk men bakker ujevnt og alt for lite turtall men drar seg opp på normal etter 20-30 sekund. men den bakker aldri jevnt. Hvit røyk av eksosen er også ett tillegg. Har noen hatt dette problemet, evt vet hva dette kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quandt1960 Skrevet Mai 2, 2014 Share Skrevet Mai 2, 2014 Hva er spenningen på batteriet i bilens hviletilstand da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagglins Skrevet Mai 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2014 Hva er spenningen på batteriet i bilens hviletilstand da? Har ikke sjekket hviletilstanden på batteriet, men batteriet er 2 uker gammelt så det ville vært rart vist det var DET som skulle være galt. eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hNorstroem Skrevet Mai 2, 2014 Share Skrevet Mai 2, 2014 vis du starta bilen, kjørte den inn i garasjen for så å stanse den ganske raskt, så vil jeg vedde på at tennpluggene dine er våte. Fikk det problemet på min gamle e39 når jeg starta bilen kald for så å stanse den rimelig fort. Sjekk plugga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå