Nazzey Skrevet Mai 2, 2014 Skrevet Mai 2, 2014 Har litt problemer med både fusk og strømstjeling.. Ang fuskinga så går den bra når jeg har gass. Når den står rolig går den til den begynner å få litt temperatur.. I vinter tok jeg ut kontakta til lmm'en og da gikk den som et skudd på tomgang men ikke med gass.. Nå er det helt omvendt, den kutter når jeg tar av kontakt og går bra når jeg gir gass. Hva kan dette være? Ang strømstjelingen har jeg hatt en prøvelampe mellom minuspolen og "klemma" og tatt ut en og en sikring men den lyser konstant.. Det er den gule lampa under "oilservice" som lyser enda når jeg har tatt ut nøkkelen.. Noe hjelp å få her også?
warg Skrevet Mai 2, 2014 Skrevet Mai 2, 2014 Denne gule lampen under oilservice, det er vell tilfeldigvis ikke bilde av en motor?
Nazzey Skrevet Mai 2, 2014 Forfatter Skrevet Mai 2, 2014 Helt gul firkant, imellom en rød firkant og noen grønne
warg Skrevet Mai 2, 2014 Skrevet Mai 2, 2014 Hmm, da er det nok de lysene som indikerer når neste service skal bli gjennomført. Men høres ut som at det er noe merkelig på gang med den LMM din. Du skulle fått sjekket med en som du vet virker. Tenker også at du kan ha en vakumlekasje, sjekk med litt startgass rundt innsug og vakumslanger. Ikke spray startgass på eksos, det er dårlig butikk
Nazzey Skrevet Mai 2, 2014 Forfatter Skrevet Mai 2, 2014 Det hadde vært greit om den KUN lyste når jeg kjørte, men jeg må ta av batteripolen for å få start morgenen etter, og det irriterer meg.. Hvorfor lyser den?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå