zedge Skrevet Mai 3, 2014 Skrevet Mai 3, 2014 Hei! Jeg byttet nylig spiller i bilen, det endte opp med at fjernlys og blinklys ikonene i dashbordet forsvant. Prøvde å ta ut alle sikringene for å sjekke om kanskje noen av dem var gåen, men endte da med at verken vindu viskerene, vinduene eller AC fungerer lengere. Er det noen som har opplevd liggnende ved å røre sikringene ?Takk på forhånd!
quandt1960 Skrevet Mai 3, 2014 Skrevet Mai 3, 2014 Var bilen nylig blitt slått av når du tok ut alle slik? Tok du ut alle en etter en?
zedge Skrevet Mai 3, 2014 Forfatter Skrevet Mai 3, 2014 Hadde nylig skrudd av bilen i det jeg skulle sjekke sikringene, ja. Jeg tok ut en og en for å holde kontroll på hvor de forskjellige var.
quandt1960 Skrevet Mai 3, 2014 Skrevet Mai 3, 2014 Oki, bilen tar en stund før alt det elektriske er av selv om tenning er av. Bra du ikke tok ut alle med en gang. Noen terminaler trekker nemlig fremdeles strøme n stund etter at bilen er av. Prøv å ta av minuspol og vent noen minutter så tar du den på igjen. Nullstiller det meste på bilen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå