Rambrowns Skrevet Mai 4, 2014 Share Skrevet Mai 4, 2014 Hei "sjekk motor" lampen begynte å lyse og jeg fikk tak i en diagnosetester. Fikk testet den på bilen og fikk opp følgende feilkoder: EUIII code : P0340 - camshaft sensor - 87 Signal EUIII code - P0130 - Oxygen sensor before catalytic converter - 7D Signal EUIII code - P0170 - AB check, fuel supply system. bilen det er snakk om er en BMW E46 318i 2001 mod med 140 000 km på tellern. Er det noen her på forumet som kanskje er mekanikere eller har vært borti dette før som kan si meg hva disse feilkodene vil si og hva som evt må byttes og hva dette vil koste å få gjort hos en mekaniker. Selv om lampen lyser så fungerer bilen helt normalt under kjøring men litt ujevn på tomgang til tider. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond86 Skrevet Juni 1, 2014 Share Skrevet Juni 1, 2014 Feilmelding på kam føler, lambdasonde før katalysator og den siste veit eg ikkje ka betyr. Vil tro at alle feilmeldinger forsvinner om du bytter kamføler den kan du nok bytte sjøl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå