APedersen Skrevet Mai 4, 2014 Share Skrevet Mai 4, 2014 Hei, jeg lurer på om noen har noen anelse hvor jeg kan få tak i en hjulbue til min E38? Trenger høyre bak. Har hørt med Veng og Koed og ingen av dem har. Da blir vel kanskje det siste alternativet å få skjært av en kræsja bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 4, 2014 Share Skrevet Mai 4, 2014 Finne et vrak er nok best. Star bildeler i Fredrikstad har en E38 har jeg hørt. Om bakskjermen har samme fasong som framskjermen, kan du sikkert skjære ut det du trenger av en framskjerm da. Framskjerm er sikkert lettere og få tak i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2014 Okei, kan høre med dem da Ja, det går vel kanskje an! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 Dette var vanskelig for 2.5 år siden når e38'n min ble påkjørt.. Da påsto veng at jeg fikk den siste som var å oppdrive, var elendig passform på den Fikk den igjen fra verksted, ble jo dritskuffa.. Tok en tlf til Gs, dei hadde faktisk på lager då så fikk takstmannen min til å fikse en ny Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2014 Hmmm, såppass ja Kan høre med GS da! Ble det dyrt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 Sabb forsikring i Sverige ordnet det så husker ikke hvor mye det egentlig kom på.. Ta en tlf til Gs du ja Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2014 Nice, takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet Mai 7, 2014 Share Skrevet Mai 7, 2014 http://www.nbfbildeler.no/templates/PartInfo.aspx?Matrix_Id=1&Brand_Id=1500&Model_Id=1562&PartGroup_Id=4&Part_Id=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2014 Tusen takk! Der har vi det nok! K-E reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå