steinsus Skrevet Mai 5, 2014 Share Skrevet Mai 5, 2014 Hola ! Brodern ble påkjørt bakfra og vi trenger da en NY orginal e30 preface bakplate om noen har liggende, vil helst slippe å sette på en uorginal siden bilen er 100% strøken og orginal fortsatt (eller var før uhellet) Vh. Stein mail: stein@susrud.com tlf: 99310944 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinsus Skrevet Mai 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2014 oppsann ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinsus Skrevet Mai 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2014 Opp igjen ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinsus Skrevet Juni 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2014 Er det ingen som tilfeldigvis har en orginal liggende som de vil selge ??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinsus Skrevet Juni 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2014 Opp igjen ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Juni 25, 2014 Share Skrevet Juni 25, 2014 har ikke koed? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinsus Skrevet Juni 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2014 Jeg har bestilling inne på Koed, og Geir sa når vi bestillte i februar at det var levering ca mai/juni..... Når vi sjekket opp i starten av mai så var det litt vage tilbakemeldinger om leveringsdato... Når jeg sjekker med de nå så er svaret at det ikke lengre er en leveringsdato fra BMW på det og at det kan ta veeeeeldig langt tid før de får tak i desverre. Så håpet er at det er noen som har kjøpt en som har den liggende og ikke trenger den akkurat nå eller noe i den duren... Vh. Stein Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hoggeren Skrevet Juni 28, 2014 Share Skrevet Juni 28, 2014 Har en orginal men det under bagasjeromsgulvet er skåret av Geir 90022866 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinsus Skrevet Juni 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2014 Det er et godt alternativ, men den må nok være komplett dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinsus Skrevet Juli 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2014 Opp igjen ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinsus Skrevet August 25, 2014 Forfatter Share Skrevet August 25, 2014 Ønsker fortsatt å få tak i en orginal preface bakplate om noen vet om !! Vh. Stein Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet August 26, 2014 Share Skrevet August 26, 2014 DET er det mange som leter etter, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinsus Skrevet September 24, 2014 Forfatter Share Skrevet September 24, 2014 Hehe, da regner jeg med at du også er blandt de som har den i rest hos Koed eller BMW ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet September 24, 2014 Share Skrevet September 24, 2014 Har kontakt med koed ja:) samt jeg fikk has på en orginal hvor nedre del var kappet av å brukt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinsus Skrevet September 25, 2014 Forfatter Share Skrevet September 25, 2014 Har kontakt med koed ja:) samt jeg fikk has på en orginal hvor nedre del var kappet av å brukt. Du handla den av Geir ja, bra Jeg håper det skal dukke opp en etterhvert, men vi får se hva som skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå