norbakken Skrevet Mai 5, 2014 Share Skrevet Mai 5, 2014 Jeg selger mine originale M-Tech dobbelteikefelger, Style 208. Felgene er levert som en del av M-pakken på min E81. Felgene er runde og fine uten store merker eller sår. Yttersiden har nok vært omlakkert en gang av tidligere eier, og selv om felgene ikke er 100% strøkne så fremstår de som veldig pene! Baksiden av felgene har noen merker og sår etter bl.a feste av blylodd, samt at den ene felgen har en skramme rundt kanten på innersiden. Felgene er 7,5X18 ET49 og 8,5X18 ET52 Det står RunFlat-dekk på felgene nå, dim: 215/35 og 245/30. Dekkene holder i og for seg ut sesongen, men dimensjonen stemmer ikke helt, noe som gir utslag på rulleomkretsen. Hjulene befinner seg på Ørland, men kan leveres til Trondheim om ønskelig. GI BUD! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limbo Skrevet Mai 5, 2014 Share Skrevet Mai 5, 2014 Synd du bor så langt borte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Mai 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2014 Men du kan jo få kjøpe dem for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aeklette Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 Hadde kanskje vært tøffe på z3? Prisklasse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Mai 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2014 Hvis de passer mtp innpress så tror jeg det hadde sett bra ut! Synes det er veldig stilrene felger som passer ulike typer biler. Hadde kanskje sett for meg rundt 5000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Mai 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2014 Prisen kan diskuteres, altså. Hjulene står bare i kjelleren, så det hadde ikke gjort noe å få de solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Juni 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2014 Er det ingen som kunne tenke seg noen veldig fine hjul til 1-serie?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marting60 Skrevet Juni 7, 2014 Share Skrevet Juni 7, 2014 Hei, Vet du om disse kan passe F31? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Juni 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2014 Disse passer nok ikke på F31, er jeg redd... Men noen andre med 1'er som er gira? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet August 26, 2014 Forfatter Share Skrevet August 26, 2014 Ingen som trenger noen fine felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruffe Skrevet Oktober 13, 2014 Share Skrevet Oktober 13, 2014 3500 kr. Hvis de ser fine ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå