homble Skrevet Mai 7, 2014 Share Skrevet Mai 7, 2014 skal mye sansynlig kjøpe en e90 316 2006 model. er det noe spesielt jeg burde se etter på den, den har gått 165k km. lemans blue? farge. er det svakheter med disse motorer `? rustproblemer? osv- alle tips takker jeg for Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quandt1960 Skrevet Mai 7, 2014 Share Skrevet Mai 7, 2014 Kjenner ikke til noen spesielle feil. Med det mener jeg det er ikke noen ekstreme tilbakekallinger på de etc bortsett fra juli 2012 men den omfatter 2007-2012 modeller med feil på styreenhet for servostyring. Opplever stort sett E90 som en god bil med komplett nyutvikling ift. E46. F.eks dagens F30 er ikke det ift E90. De jeg ville vært obs på er hjulstilling, framme og bak alle foringer, typisk feil på BMW. Clutch grunnet kjørelengde og rust på bakluke og skjermer. Utover det har ikke jeg lagt merke til noen spesielle problemer med de. Modellen er spesiell da den ikke ble levert i Tyskland som 316i, kun i hellas, norge og portugal pga avgifter. (N45B16A motoren) http://www.biltesten.no/tests/bmw-316i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå