WickedWheels Skrevet Mai 8, 2014 Share Skrevet Mai 8, 2014 Hallo, jeg har nå ca 5! Hvite lange riper på den nye fangeren min som jeg faktisk ikke har peiling hvor kom fra (men jeg tror dama) ihvertfall noen som hvet om en bra måte og få bort riper på uten og måtte hel lakkere på nytt?... Kan legge ved noen bilder når jeg kommer hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Mai 8, 2014 Share Skrevet Mai 8, 2014 Polish. Med mindre de er såpass dype at du kjenner de bare med fingrene. Du kan selvfølgelig redusere synligheten på de om de er dype Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet Mai 12, 2014 Share Skrevet Mai 12, 2014 Roterende poleringsmaskin med ullpute. Da får du vekk mye av det. Avhengig av hvor ille det er. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WickedWheels Skrevet Mai 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2014 Heh vsr og kjennte på den nå nettop.. Og vel det er ikke mulighet og polere bort, denner såppas dyp og jævelig att her krever det nedpussing og omlakkering av hele fangeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Gjørvad Skrevet Mai 13, 2014 Share Skrevet Mai 13, 2014 Skal være glad du ikke fikk samme som meg! 10 cm lang hvit stripe etter noen har vært borti bilen min på en parkeringsplass, og SELVFØLGELIG uten å legge igjen en lapp... Pusset som bare det igår, men var null hjelp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Mai 13, 2014 Share Skrevet Mai 13, 2014 Heh vsr og kjennte på den nå nettop.. Og vel det er ikke mulighet og polere bort, denner såppas dyp og jævelig att her krever det nedpussing og omlakkering av hele fangeren Veit hvordan det er, har noen dype riper på ene hjulbuen etter at en dust har vært borti, samt. bakfangern min har ikke lakk på et punkt, nytteløst og holde en skadefri bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå