Coretrax Skrevet Mai 8, 2014 Share Skrevet Mai 8, 2014 Hei, Kjøpt Meg Frontleppe "Haman" Style til Mtech Fangern min, lurer på om noen her inne vet hvordan denne Festes på Fangern? litt amatør på dette dermed tenkte jeg at å spørre her om noen her har vært bortpå dette emnet før Er som jeg kan se "Skru" hull på leppa er det noen spesielle skruer eller bare noe random Skruer/Plugger/Bolter som skal festes i fangern? har ikke tatt leppa helt ut av forpakkingen enda ettersom jeg ikke vil ripe eller møkke den til før jeg sender den til lakkering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mai 8, 2014 Share Skrevet Mai 8, 2014 Jeg vet mange har limt disse med karosseri lim. Men jeg brukte gjennomgående bolt med skive på hver side og mutter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coretrax Skrevet Mai 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2014 Hva slags bolter Brukte du? måtte du Borre i Mfangern får å få det til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mai 9, 2014 Share Skrevet Mai 9, 2014 Ja måtte det. Brukte M8 med skiver på 45mm for å spre belastningen på plasten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå