ww2 Skrevet Mai 10, 2014 Share Skrevet Mai 10, 2014 Kan hentes eller sendes i oppkrav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Mai 10, 2014 Share Skrevet Mai 10, 2014 Farge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endre88 Skrevet Mai 10, 2014 Share Skrevet Mai 10, 2014 Pris og sted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mai 11, 2014 Share Skrevet Mai 11, 2014 Kan hentes eller sendes i oppkrav Farge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ww2 Skrevet Mai 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2014 Cosmos svart men trenger lakkering pga av div lagrings riper 2500kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Svendsen Skrevet Mai 12, 2014 Share Skrevet Mai 12, 2014 Hei Er ramma rundt vindus glasset og rustfritt? I så tilfelle er jeg interessert i den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ww2 Skrevet Mai 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2014 Hei Er ramma rundt vindus glasset og rustfritt? I så tilfelle er jeg interessert i den Den følger ikke med dette er bakluka ikke ruteramma.Mulig jeg har en bra ruteramme med glass også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Svendsen Skrevet Mai 14, 2014 Share Skrevet Mai 14, 2014 Den følger ikke med dette er bakluka ikke ruteramma.Mulig jeg har en bra ruteramme med glass også. Vanligvis så er rute ramma den som ruster mest, bakluka er ikke det verste. Fint om du sjekker hva du har liggende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Svendsen Skrevet Mai 30, 2014 Share Skrevet Mai 30, 2014 Hei Har fått tak i rutaramma, byr deg 2000 + evt frakt for bakluka di Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå