Gå til innhold

E39 gikk tom for strøm - lang- og blinklys forsvant

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter at E39'en min var på verksted og fikk overhalt dieselpumpa (den på motoren, er en 525tds) har bilen min fått nye feil. Nå har jeg ikke langlys eller blinklys. 
Jeg har snakka bittelitt med han som skrudde på bilen (er en kompis som jobber på verkstedet) og han blei overraska, men trodde kanskje det var en sikring eller noe. Jeg har sjekka et par av sikringene i hanskerommet, men der såg alt fint ut. Samme med de bak.

Bilen har US-moduler og noe som jeg tror hette E-Light ett-eller-annet. Det er i alle fall en boks som man kan programmere all slags lysshow på når man f. eks. låser bilen. Dette lysshowet som forrige eier programmerte funker som før, og det innebærer både lang- og blinklys, så jeg kan se at alt av lys i det minste får strøm og funker sånn sett.

Noen som har et forslag?
Og ja, om jeg ikke kommer noen veg med deres forslag eller mine egne ideer så skal jeg snakke med verkstedet. Gidder bare ikke begynne å klage og bære meg om det er en liten fillefeil :P

EDIT:

CD-spilleren funker igjen. Eneste som ikke funker nå er langlyset og blink-funksjonen på blinklyset. Nødblink funker, og forrige eier koda til et litt sært lysshow når man låser opp og igjen bilen, så jeg ser at selve pærene til langlyset er i orden. Får bare ikke brukt de når jeg vil :P

• 5 weeks later...
  • 3 weeks later...
Skrevet

Sjekk i INPA om LCM registrerer posisjonen på blinklyshendelen. I beste fall så kan det hende det er nok å kode LCM-en din på nytt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...