Frode_E30 Skrevet Mai 11, 2014 Share Skrevet Mai 11, 2014 Har et sett supersjeldne Hartge Nova 7 felger jeg vurderer å selge. 9x20 ET 18 245/35-20 10x20 ET28 285/30-20 Noen som vet omtrent hva dem er verdt? Ingen kast i dem, nesten ingen skader, originale Hartge felger! Så godt som nye dekk foran. Ser hartge classic går for 15-25.000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet Mai 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2014 Ingen? Disse kommer for salg om noen skulle være interessert, send pm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Fant en tråd ifra ett amerikansk BMW forum hvor en solgte samme felgene uten dekk...strøkne. 800 usd var prisen...de er solgt. Sjeldne varer er det vanskelig å sette pris på, men sjelden er ikke alltid ensbetydende med verdifullt som de sier i Pawnstars Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet Mai 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2014 Ser at de fortsatt er til salgs og koster 21.000,- + frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Mai 23, 2014 Share Skrevet Mai 23, 2014 Prisen på Hartge Classic er ikke noe å gå utifra dessverre. Er som at noen skulle priset sin 116 til M5 pris, bare fordi det er BMW det også Felgene er verdt det noen er villig til å betale så er vel bare å legge de ut med en veiledende pris og se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mai 23, 2014 Share Skrevet Mai 23, 2014 enig med adivass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet Mai 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2014 dobbelpost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet Mai 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2014 Her er hjula. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet Mai 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2014 Prisen på Hartge Classic er ikke noe å gå utifra dessverre. Er som at noen skulle priset sin 116 til M5 pris, bare fordi det er BMW det også Felgene er verdt det noen er villig til å betale så er vel bare å legge de ut med en veiledende pris og se. Det blir det jo overhodet ikke, da Nova hjulene er ca 15% dyrere enn Classic, ikke motsatt, slik som du antyder ved å sammenligne en 116 mot en M5..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Mai 24, 2014 Share Skrevet Mai 24, 2014 Jeg sier ikke at prisforskjellen skulle bli representert av 116 vs M5 metaforen, men at man nødvendigvis ikke skal gå utifra prisen på ett produkt, bare fordi det er av samme produsent. Bruktpris i forhold til nypris kan også variere stort. Selv om Nova er dyrere enn Classic om du skal kjøpe de nye, så betyr det ikke at de nødvendigvis er verdt mer på bruktmarkedet. Som jeg sa, de er verdt det noen er villige å betale for de. F.eks kan etterspørselen etter Classic være høyere, og man kan da få nærmere nypris.. Eller vice versa. Hvem vet. Legg de ut til en pris du synes er rettferdig og se Lykke til med salget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet Mai 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2014 Tror ikke jeg vil selge de, men 12-15.000 håper jeg å få. Takk uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå