bjorneoen Skrevet Mai 12, 2014 Share Skrevet Mai 12, 2014 Hei! Noen som har original xenon ballast og pære til E87?? Ballasten heter vel Valoe 6G og pæra er av type D1S. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Mai 12, 2014 Share Skrevet Mai 12, 2014 xenon pære D1S leveres med ballast når du kjøper ny pæremener den koster rundt 1000,- fra bilxtra og mekonomen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorneoen Skrevet Mai 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2014 xenon pære D1S leveres med ballast når du kjøper ny pære mener den koster rundt 1000,- fra bilxtra og mekonomen Får man med selve ballasten også? Ikke bare tenneren som pæra sitter i du får med da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Mai 13, 2014 Share Skrevet Mai 13, 2014 Får man med selve ballasten også? Ikke bare tenneren som pæra sitter i du får med da? er mulig det er bare tenneren d1s pæra kommer med en liten boks som jeg trudde hvar tenner + ballast i 1 er vant med d2s hvor tenner og ballasten er i samme boksen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorneoen Skrevet Mai 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2014 er mulig det er bare tenneren d1s pæra kommer med en liten boks som jeg trudde hvar tenner + ballast i 1 er vant med d2s hvor tenner og ballasten er i samme boksen Åjaa okei, skjønner! Har fått et par bi-xenon lykter til min 1 serie og trenger både pærer, tennere og ballaster Ballastene er jo montert på undersiden av lykta på disse, så trenger alle tre deler. Så hvis noen har det, så rop ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorneoen Skrevet Mai 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2014 Noen som har lysmodul til E87 for xenon? og høyde sensorer foran og bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå