Fagerland Skrevet Mai 13, 2014 Skrevet Mai 13, 2014 Jeg har en BMW 520 1999 modell. De siste dagene har jeg opplevd at lysene skrur seg av og på når den står parkert - med motoren av. De skrur seg og av og på når jeg kjører. Noen som har noen forslag til hva jeg bør gjøre?
Odd-M Skrevet Mai 13, 2014 Skrevet Mai 13, 2014 Begge lyktene eller bare en av dem? Både nær og fjern?
Odd-M Skrevet Mai 13, 2014 Skrevet Mai 13, 2014 Høres ut som defekt lysmodul, men det kan også være andre elektroniske feil.
Bayerfun Skrevet Mai 13, 2014 Skrevet Mai 13, 2014 Dette kan nesten høres ut som en over snittet fuktig LCM.
Bayerfun Skrevet Mai 13, 2014 Skrevet Mai 13, 2014 Dersom det er LCM som må byttes (og ingenting annet) så er det ganske rimelig. 200-400 Kr for en LCM3 på ebay er vanlig. Etter den er byttet så må du endre VIN i den nye modulen og koding må foretas. Er en fem-minutters jobb for de som har utstyret (jeg har). Nå vet ikke jeg hvor du holder til, men her på forumet finnes det en oversikt over de som kan ta diagnose/kode.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå