simonrockz Skrevet Mai 13, 2014 Share Skrevet Mai 13, 2014 Komplett, så og si strøkent e34 m5 interiør selges. Har også midtkonsoll i skinn, begge delene. Bilde lastes opp om ønskelig! ta kontakt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet Mai 13, 2014 Share Skrevet Mai 13, 2014 Dønn strøkent! Se tråden på 520en min, er samme interiøret. Kun raknet en søm på førersiden, noe morra di fikser Sent fra min GT-I8190 via Tapatalk simonrockz reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simonrockz Skrevet Mai 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2014 hoppsan! ingen som er interessert i strøkent interiør? fete bilder kan nåes på Vegardb17's 520 tråd som han sier : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smiley E34 Skrevet Mai 23, 2014 Share Skrevet Mai 23, 2014 .ca. pris? jeg vil gjerne se bilder, hvor holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Mai 24, 2014 Share Skrevet Mai 24, 2014 Latterlig til lathet blant folk Her er bildene fra vegard sin tråd: ★sent from my wifi microwave★ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleherfindal Skrevet Mai 24, 2014 Share Skrevet Mai 24, 2014 Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Albino Skrevet Mai 24, 2014 Share Skrevet Mai 24, 2014 Latterlig til lathet blant folk Her er bildene fra vegard sin tråd: ★sent from my wifi microwave★ Latterlig til lathet? Brukte vel ikke så mange kalorier på å legge bildene ut her selv? Er vel vanlig å legge ut bilder av det man selger, istedefor å be potensielle kjøpere lete gjennom flere sider i en tråd til en annens bil? icemanM5 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Mai 24, 2014 Share Skrevet Mai 24, 2014 Du mr albino, JEG selger ikke setene så skjerp deg, jeg hjelper selger og potensielle kjøpere. ★sent from my wifi microwave★ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Mai 24, 2014 Share Skrevet Mai 24, 2014 Skjerpings da crabfish, er latskap av selger når han selv ikke legger ut bilder. Virker som du tigger etter folk til tråden din jo Albino og icemanM5 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy520iA Skrevet Juni 23, 2014 Share Skrevet Juni 23, 2014 Solgt? Pris? Hvor i landet? Mvh: Andreas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet Juni 23, 2014 Share Skrevet Juni 23, 2014 det er solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå