bmwm535i Skrevet Mai 13, 2014 Share Skrevet Mai 13, 2014 Er på utkikk etter h+v fremskjermer gjør ikke noe om det er rust i bunnen ved kanalene da det skal sveises om uansett for å passe cab. Får desverre ikke tak i nye lengre da de er gått ut av prod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy_ve Skrevet Mai 13, 2014 Share Skrevet Mai 13, 2014 Tatt utav produksjon..? Prøvd både gs og koed? Evt ebay.de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm535i Skrevet Mai 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2014 Koster 5500kr på bmw synes det er litt mye når jeg må ha begge. Koed sine er gått ut av produksjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy_ve Skrevet Mai 14, 2014 Share Skrevet Mai 14, 2014 Ikke rart de er tatt utav prod, får ikke solgt noe til sånne priser:D hadde sjekka ut ebay;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm535i Skrevet Mai 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2014 Har sjekka og like dyrt der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo1991 Skrevet Mai 15, 2014 Share Skrevet Mai 15, 2014 Du burde sjekke opp med koed en gang til, jeg fikk sprett nye skjermer levert av dem for bare 2 måneder siden dette var dog til vanlig e30 m3 og ikke cab (hvis disse er forskjellige) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm535i Skrevet Mai 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2014 De er forskjellige desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy_ve Skrevet Mai 15, 2014 Share Skrevet Mai 15, 2014 Eneste forskjellen ligger i nedre 15 cm av skjermen, der den går ilag med kanalen. Har vert borti at den delen kappes i "knekken" der nede og sveisest så på igjenn den nedre delen fra den brukte skjermen. Funker fint og blir ikke synlig da det er en knekk der som er fin å sveise i;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm535i Skrevet Mai 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2014 Er derfor jeg ønsker noen billige brukte, så jeg kan sveise inn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm535i Skrevet Mai 31, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2014 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NilsP Skrevet Juni 3, 2014 Share Skrevet Juni 3, 2014 Hei, Har en venstre skjerm, Litt rust nederst, og stygg i lakk, ellers ok. Sent from my iPad using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm535i Skrevet Juni 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2014 Hva skal du ha for den og hvor holder du til ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå